
– Dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię promocyjną w telewizji tj. łącznie dziesięć audycji w programie „Pytanie na śniadanie” i jedna w „Okrasa łamie przepisy”, w których chcemy pokazać, że mleko i jego przetwory mogą być bardzo przydatne w przyrządzeniu wielu potraw. Chcemy pokazać wiele inspiracji dla potraw m.in. na bazie twarogów, ale też serów dojrzewających – mówi Broś.
Jak dodaje przedstawiciel KZSM, te ostatnie przeciętnemu konsumentowi, kojarzą się jedynie z formą plastrów na kanapkę, zapiekanką czy pizzą. Tymczasem okazuje się, że możliwości wykorzystania sera dojrzewającego jest znacznie, znacznie więcej. – Jesteśmy 6 producentów serów na świecie i warto to wykorzystać – uzupełnia Broś i zaraz potem zapowiada kontynuację promocji z wykorzystaniem TV w kolejnych latach.
O ile koszt bieżącej kampanii reklamowej sięga ok. 0,5 mln zł (kampania jest finansowana z Funduszu Promocji Mleka), w kolejnych latach organizacja zamierza wnioskować nawet o czterokrotnie wyższy budżet, co ma dać efekt w postaci odpowiednio czterokrotnie większej liczby telewizyjnych odsłon.
mj
Fot. Jajor