Chociaż produkty produkowane przez spółdzielnię mleczarską Granarolo są już w Polsce obecne od jakiegoś czasu pod markami własnymi, to dopiero teraz firma rozpoczyna w naszym kraju sprzedaż wyrobów brandowych. Do polskich sklepów w pierwszej kolejności trafią sery mozzarella, mascarpone i ricotta oraz sery twarde, jogurty i probiotyki.
Grupa Granarolo specjalizuje się w produkcji nabiału, ale w ofercie ma też wyroby wegetariańskie. W swojej ofercie firma ma około 2000 produktów. – Będziemy rozszerzać asortyment dostępny na polskim rynku według potrzeb i oczekiwań klientów – zapowiada Marco Maira, kierownik sprzedaży Grupy Granarolo na Polskę.
– Nasze zainteresowanie polskim rynkiem jest bardzo duże ze względu na wiele czynników, ale w szczególności znamy zamiłowanie Polaków do włoskich produktów i kuchni włoskiej. Chcemy być partnerem referencyjnym polskich sieci w obszarze serów „made in Italy”, tak aby stać się jednym z liderów polskiego rynku, podobnie jak w całej Europie – dodaje.
Granarolo to spółdzielnia, której właścicielami jest 700 tworzących ją rolników. Posiadają oni około 70 tys. krów produkujących mleko. Rocznie firma przetwarza około 850 tys. ton mleka w 21 fabrykach – 13 we Włoszech i 9 na świecie. Roczny obrót wynosi 1,280 mld euro (dane z 2021 r.).
Więcej na wiadomoscihandlowe.pl