
Miniony rok był dla Grupy Sokołów S.A. czasem ciągłej walki i trudnych decyzji. Jak wszyscy w branży, firma ucierpiała na rosyjskim embargu oraz ASF. Wykrycie tej ostatniej choroby całkowicie zamknęło rynki zbytu w Chinach, Japonii czy Korei. Pomimo tych niepokojących wydarzeń firma zwiększyła swoją sprzedaż rok do roku o 4%, a co najważniejsze – stworzyła prawie 100 nowych etatów. Do tych dobrych wyników miały się przyczynić m.in. nowe linie produkcyjne burgerów, świeżych i mrożonych oraz oferta steków, a także kruchej wołowiny Pulled Beef. Godne podkreślenia jest też zdobycie przez Grupę Sokołów S.A. kilku nowych rynków eksportowych – Wietnamu, Kongo czy Wybrzeża Kości Słoniowej.
– Uważamy za sukces rosnące spożycie wołowiny w Polsce. To głównie dzięki naszym działaniom – szeroko zakrojonej akcji edukacyjno-promocyjnej „Uczty Qulinarnej – wołowiny z Sokołowa” Polacy zobaczyli, że wołowina jest nie tylko dobra i zdrowa, ale także może być łatwa w przygotowaniu. Będziemy angażować się w proces zmiany świadomości konsumentów i stale inwestować w programy edukacyjno-promocyjne oraz akcje społeczne, by przekonywać Polaków do jedzenia polskiej wołowiny – zapowiada firma.
opr. mj/Grupa Sokołów S.A.
Fot. firmowe