Jacek Zarzecki, Prezes PZHiPBM został dziś wybrany przez Komisję Funduszu Promocji Mięsa Wołowego tworzonej przez kilku przedstawicieli branżowych organizacji na Przewodniczącego Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.
Zapytaliśmy Prezesa PZHiPBM jakie ma plany w związku objęciem stanowiska, czy oznacza to nadejście dużych zmian w sektorze bydła mięsnego oraz jakie ma pomysły na start.
Zastanawialiśmy się również nad tym, w jaki sposób można poprawić krajowe spożycie wołowiny i uzdrowić sytuację dotyczącą niskich cen bydła w skupie oraz jak ratować wizerunek polskiej wołowiny w UE i na świecie po aferze leżakowej, która ciągnie się cały czas za polskimi hodowcami bydła mięsnego.
– Mamy kilkadziesiąt projektów, które realizujemy w naszym kraju w ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. W tym roku wydajemy 6 mln zł na promocję wołowiny. W przyszłym roku te środki będą podobne – mówił Jacek Zarzecki.
Zobacz wywiad i sprawdź co szykuje Jacek Zarzecki w ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego!
dkol
StoryEditor
Jacek Zarzecki – nowy Przewodniczący Funduszu Promocji Mięsa Wołowego
Jacek Zarzecki, Prezes Polskiego Związku Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego został mianowany na stanowisko Przewodniczącego Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. Co przyniesie ta zmiana?