
Zapytaliśmy Prezesa PZHiPBM jakie ma plany w związku objęciem stanowiska, czy oznacza to nadejście dużych zmian w sektorze bydła mięsnego oraz jakie ma pomysły na start.
Zastanawialiśmy się również nad tym, w jaki sposób można poprawić krajowe spożycie wołowiny i uzdrowić sytuację dotyczącą niskich cen bydła w skupie oraz jak ratować wizerunek polskiej wołowiny w UE i na świecie po aferze leżakowej, która ciągnie się cały czas za polskimi hodowcami bydła mięsnego.
– Mamy kilkadziesiąt projektów, które realizujemy w naszym kraju w ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. W tym roku wydajemy 6 mln zł na promocję wołowiny. W przyszłym roku te środki będą podobne – mówił Jacek Zarzecki.
Zobacz wywiad i sprawdź co szykuje Jacek Zarzecki w ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego!
dkol