Firma na europejskim rynku nie jest nowa, bo działa już od XIX wieku. W Polsce Lallemand Animal Nutrition otworzyła w ubiegłym roku oddział w Józefowie koło Warszawy w celu dystrybucji i bezpośredniej sprzedaży swoich produktów i rozwiązań w zakresie żywienia i dobrostanu zwierząt. Od tego czasu firma stale się rozrasta i realizuje swoje cele rozwojowe. Można zobaczyć ofertę rozwiązań mikrobiologicznych na stronie internetowej firmy.
Na polskim rynku stanowisko managera objął Maciej Piękniewski, który kieruje zespołem managerów technicznych ds. sprzedaży produktów dla bydła, trzody chlewnej i drobiu, oraz działem marketingu i sprzedaży.
- Polska jest jednym z największych rynków hodowli zwierząt w Europie. Lallemand ma ogromne międzynarodowe zaplecze naukowe i dzięki temu oferuje najlepsze produkty dla bydła i trzody chlewnej oraz staje się ważnym graczem na rynku drobiu. Mając na uwadze potencjał polskiego rynku, cieszę się, że mamy w Polsce pełen pasji zespół, a zarazem jestem świadomy, że czeka nas wiele wyzwań, zwłaszcza w aktualnej sytuacji na świecie. Niepewny rynek, wahania cen surowców i zawirowania związane z wojną w Ukrainie to główne czynniki wpływające na rentowność gospodarstw. Dzięki naszym rozwiązaniom i produktom rolnicy mogą minimalizować straty i zwiększać rentowność swojego biznesu, co przekonuje mnie, że jako firma, idziemy w dobrym kierunku - mówi Maciej Piękniewski.
Oprac. dkol na podst. informacji prasowej Lallemand Animal Nutrition
Fot. Lallemand Animal Nutrition