StoryEditor

„Mamy Kota Na Punkcie Mleka”

To nazwa nowej kampanii promującej spożycie mleka i jego przetworów, która ruszyła w Polsce wraz z początkiem roku.
29.02.2016., 13:02h

Celem programu jest dalsze budowanie świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania. Ma się na to składać dieta bogata w mleko i jego przetwory. W ramach kampanii zaplanowano szereg działań informacyjno-promocyjnych, które mają wyczulić konsumentów na jakość kupowanych produktów – tak by podczas własnych zakupów nie kierowali się wyłącznie ceną – oraz na dobroczynne właściwości odżywcze i zdrowotne mleka oraz produktów mleczarskich.

W ramach kampanii „Mamy Kota Na Punkcie Mleka” wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział m.in. w konkursach „Moja mleczna Lekcja – Mleczna Kronika Kota” i „Kocie Rymy Mlekiem Płynące – Mleczna Energia Mnie wypełnia”, uczestniczyć w cyklu spotkań i przedstawień teatralnych czy spędzić czas przy grach online.

Rekrutacja szkół  do mlecznego programu odbywa się na stronie internetowej www.kochammleko.pl. Wystarczy wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona. Akcja trwa do końca 2016 roku i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.

Kampanię realizuje Polska Izba Mleka przy współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

opr. mj/PIM
Fot. firmowe

Marcin Jajor
Autor Artykułu:Marcin Jajor

redaktor działu top bydło i topagrar.pl, zootechnik, specjalista w zakresie hodowli bydła mlecznego i mięsnego

Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
26. grudzień 2024 03:24