Celem programu jest dalsze budowanie świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania. Ma się na to składać dieta bogata w mleko i jego przetwory. W ramach kampanii zaplanowano szereg działań informacyjno-promocyjnych, które mają wyczulić konsumentów na jakość kupowanych produktów – tak by podczas własnych zakupów nie kierowali się wyłącznie ceną – oraz na dobroczynne właściwości odżywcze i zdrowotne mleka oraz produktów mleczarskich.
W ramach kampanii „Mamy Kota Na Punkcie Mleka” wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział m.in. w konkursach „Moja mleczna Lekcja – Mleczna Kronika Kota” i „Kocie Rymy Mlekiem Płynące – Mleczna Energia Mnie wypełnia”, uczestniczyć w cyklu spotkań i przedstawień teatralnych czy spędzić czas przy grach online.
Rekrutacja szkół do mlecznego programu odbywa się na stronie internetowej www.kochammleko.pl. Wystarczy wypełnić deklarację. Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, jednak ilość materiałów ograniczona. Akcja trwa do końca 2016 roku i jest sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka.
Kampanię realizuje Polska Izba Mleka przy współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.
opr. mj/PIM
Fot. firmowe
StoryEditor
„Mamy Kota Na Punkcie Mleka”
To nazwa nowej kampanii promującej spożycie mleka i jego przetworów, która ruszyła w Polsce wraz z początkiem roku.