StoryEditor

Polska Izba Mleka z misją do Chin

W ramach realizowanego programu Mleczne Skarby, sfinansowanego ze środków Funduszu Promocji Mleka, trwa obecnie misja gospodarcza przedstawicieli polskich producentów mleka i wyrobów mlecznych do Chin.  
21.11.2018., 16:11h
Polskie produkty mleczne obecne są na chińskim rynku od dłuższego czasu, niemniej potencjał Chin jest w tym zakresie ogromny i wciąż jeszcze nie do końca wykorzystany. Polska Izba Mleka prowadzi działania promocyjne, które mają wzmocnić wizerunek mleka i wyrobów mlecznych z Polski wśród chińskich konsumentów. Misja jest kolejnym krokiem i wyjątkową okazją na bezpośrednie zaprezentowanie oferty polskich producentów, a także na nawiązanie bezpośredniego kontaktu relacji biznesowych. 

11 przedstawicieli, polskiej branży mleczarskiej udało się na misję gospodarczą się do Pekinu, Szanghaju i Chengdu. 
Misja rozpoczęła się od wizyty w Pekinie 20 listopada br., gdzie na terenie Ambasady RP odbyło się pierwsze ze spotkań. Rozmowy B2B z przedstawicielami rynku chińskiego poprzedzone zostały prezentacją polskiego sektora mleka i charakterystyki polsko-chińskiej wymiany handlowej. W rozmowach z polskimi przedsiębiorcami łącznie uczestniczyło około 30 firm, przedstawicieli zarówno firm już importujących, jak i zainteresowanych importem produktów mlecznych z Polski - przedstawiciele sieci handlowych, dystrybutorzy, hurtownicy, producenci wyrobów bazujących na produktach mlecznych. Przedstawiciele sektora odwiedzili także sieć supermarketów, aby poznać miejsce sprzedaży i zobaczyć jak chińskie sieci handlowe budują ofertę sklepów oraz jak pozycjonują i promują oferowane produkty.

oprac. kol na podst. informacji prasowej Polskiej Izby Mleka

Dorota Kolasińska
Autor Artykułu:Dorota Kolasińska Redaktor Prowadząca topagrar.pl
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
23. grudzień 2024 04:31