
11 przedstawicieli, polskiej branży mleczarskiej udało się na misję gospodarczą się do Pekinu, Szanghaju i Chengdu.
Misja rozpoczęła się od wizyty w Pekinie 20 listopada br., gdzie na terenie Ambasady RP odbyło się pierwsze ze spotkań. Rozmowy B2B z przedstawicielami rynku chińskiego poprzedzone zostały prezentacją polskiego sektora mleka i charakterystyki polsko-chińskiej wymiany handlowej. W rozmowach z polskimi przedsiębiorcami łącznie uczestniczyło około 30 firm, przedstawicieli zarówno firm już importujących, jak i zainteresowanych importem produktów mlecznych z Polski - przedstawiciele sieci handlowych, dystrybutorzy, hurtownicy, producenci wyrobów bazujących na produktach mlecznych. Przedstawiciele sektora odwiedzili także sieć supermarketów, aby poznać miejsce sprzedaży i zobaczyć jak chińskie sieci handlowe budują ofertę sklepów oraz jak pozycjonują i promują oferowane produkty.
oprac. kol na podst. informacji prasowej Polskiej Izby Mleka