StoryEditor

Pomysł na ... promocję mleka

Niecodzienny pomysł na promocję mleka miał holenderski koncern FrieslandCampina. W jedną z sobót listopada, 100 producentów stanęło w sieci supermarketów, by pokazać konsumentom skąd pochodzi mleko goszczące codziennie na ich stołach.
11.12.2016., 09:12h

– Konsumenci są ciekawi skąd pochodzi żywność, którą kupują – wyjaśniał Thomas Luberti z FrieslandCampina.
Dzięki specjalnym okularom konsumenci przenieśli się w świat wirtualnej rzeczywistości – panoramiczny film pokazał drogę mleka od samego początku –od krowy pasącej się na łące, poprzez dój, odbiór mleka, produkcję w mleczarni, pakowanie i transport do sklepów.

Gerald van Middelaar – dostawca FrieslandCampiny z Bunschoten-Spakenburg, był bardzo zadowolony z tego pomysłu – „Cieszę się, że spotkam ludzi, którzy kupują produkty mleczne, a dla których ja dostarczam mleko. Mam okazję im pokazać, jak wiele pasji my, jako rolnicy codziennie wkładamy w naszą pracę, jak podchodzimy do zwierząt i jak funkcjonuje nasza rodzinna firma.”

Mira Wieczorek
Autor Artykułu:Mira Wieczorek
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
22. listopad 2024 17:30