StoryEditor

Zraz dobry, bo polski

Firmy przetwórcze muszą ze sobą konkurować, ale oprócz walki o większe spożycie mięsa w Polsce mogą wspólnie budować jednolitą strategię marketingową – podkreślali uczestnicy III Forum Sektora Wołowiny w Nadarzynie k. Warszawy.
20.12.2016., 14:12h

Polski sektor wołowiny stoi przed wieloma wyzwaniami. O ile każdy kojarzy mięso argentyńskie czy amerykańskie z dobrą jakością, mało kto – stojąc przed sklepową półką – decyduje się na bezimienny produkt z Polski.

Póki co konkurujemy dzięki przewadze cenowej, ale czy w dłuższej perspektywie osiągniemy dzięki niej sukces na rynku? Jak poprawić naszą konkurencyjność i co zrobić, by nasze mięso było lepiej postrzegane przez konsumentów w Polsce i na świecie? – na te pytania starali się odpowiedzieć eksperci podczas III Forum Sektora Wołowiny.

Jak powinna wyglądać Polska strategia rozwoju branży wołowej? Jak można zwiększyć spożycie mięsa wołowego w kraju? Czytaj w najnowszym, styczniowym wydaniu "top bydło".

mj
Fot. Sierszeńska

 

 

Marcin Jajor
Autor Artykułu:Marcin Jajor

redaktor działu top bydło i topagrar.pl, zootechnik, specjalista w zakresie hodowli bydła mlecznego i mięsnego

Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
05. listopad 2024 03:23