Komisja zarządzająca Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego w tym roku postanowiła przyznać pieniądze na 9 zadań:
- "Piknik Wieprzowy" zgłoszony przez KRIR – 930 tys. zł,
- "Mięsna Arena" zgłoszony przez SRiW RP – nieco ponad 107 tys. zł,
- "Świętomięs Polski" zgłoszony przez SRiW RP – nieco ponad 175 tys. zł,
- "Akcje promocyjno-informacyjne dla uczniów szkół gastronomicznych – stawiam na wieprzowinę" zgłoszony przez "Polskie Mięso" – 200 tys. zł,
- "Zdrowo jesz, zdrowo żyjesz – w sporcie sukces gwarantujesz Polskie Produkty Rolne – Mięso Wieprzowe 2016" zgłoszony przez SRiW RP – 900 tys. zł,
- "Program promocji mięsa wieprzowego" zgłoszone przez KZGPR IG – 800 tys. zł,
- "Polska wieprzowina i wołowina" zgłoszone przez Konsorcjum organizacji branżowych – prawie 650 tys. zł,
- "Wielkanoc – mięsne święta – Polska Tradycja" zgłoszone przez SRiW RP – ponad 117 tys. zł,
- "Promocja materiału hodowlanego podczas targów i wystaw w 2016 r." zgłoszony przez POLSUS – 1 mln zł.
W sumie wszystkie projekty pochłoną 4,8 mln zł. Przypomnijmy, że w zeszłym roku zrealizowano w sumie aż 21 projektów, na które Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego przeznaczył 12,8 mln zł. aku
Fot. Kurek