StoryEditor

Polsus promuje polską wieprzowinę

Prawie 3 mln złotych – to suma, jaką w ubiegłym roku Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej Polsus wydał na projekty w ramach środków z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. Pieniądze przeznaczono na organizację targów, wystaw zwierząt hodowlanych, konferencji i akcji promocyjnej w telewizji.
07.01.2016., 12:01h

1,5 mln złotych pochłonęła telewizyjna akcja informacyjna „Pogromcy mitów”. To cykl humorystycznych minutowych spotów reklamowych, w których konsumenci mogli dowiedzieć się, ile wspólnego z prawdą mają krążące w opinii publicznej pogłoski na temat wieprzowiny. Konferencja pt. „Zagrożenia dla sektora trzody chlewnej ze trony ASF” kosztowała niecałe 150 tys. zł.  Kolejne zadanie, zrealizowane przez Polsus to promocja materiału hodowlanego trzody chlewnej podczas targów i wystaw zwierząt hodowlanych w 2015 roku, która pochłonęła łącznie 816 270 zł. Prawie 450 tys. zł Polsus wydał na upowszechnianie najnowszych wyników badań na temat walorów odżywczych i dietetycznych mięsa wieprzowego wśród konsumentów.
Dla porównania, w latach 2010 – 2014 promocja polskiej wieprzowiny kosztowała Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego odpowiednio 321 tys. zł, 1,08 mln zł., 1,8 mln zł, 3,4 mln zł oraz 905 tys. zł. 
kp
Źródło: polsus.pl

Top Agrar
Autor Artykułu:Top Agrar
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
24. listopad 2024 02:33