Rusza kampania informacyjna mająca na celu promowanie polskiej wieprzowiny. Ma ona dotrzeć do szerokiej gamy konsumentów, a także producentów żywności, w tym rolników. W kampanii będą przekazywane treści nie tylko o tym, czym faktycznie jest polska wieprzowina, ale także o potrzebie obecności mięsa wieprzowego i jego przetworów w codziennej diecie człowieka.
Tylko producenci wieprzowiny i jej przetworów korzystający z mięsa pozyskanego ze zwierząt urodzonych, chowanych i ubitych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają możliwość nieodpłatnego stosowania oznakowania „Produkt Polski”.
Kampanię finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa wieprzowego prowadzi Ogólnopolski Cech Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy. Organizatorzy uważają, że ten projekt ma sprzyjać idei tzw. patriotyzmu gospodarczego i kulinarnego, a przez świadome wybory konsumenckie ma wzmocnić pozycję krajowych producentów żywca na rynku polskim. Ma to szczególne znaczenie dziś, w obliczu strat gospodarczych wywołanych przez epidemię koronawirusa. Dlatego wybierając się na zakupy sięgajmy po produkty oznaczone logiem Produkt Polski. Wybierajmy też odbiorców, którzy znakują swoje towary tym znakiem.
StoryEditor
Wybierajmy produkt polski – wieprzowina!
Właśnie ruszyła kampania informacyjna mająca na celu promocję polskiej wieprzowiny. Dziś w obliczu epidemii koronawirusa i strat na jakie narażeni są producenci żywności, w tym żywca wieprzowego zyskuje ona nowy wymiar.