Delegacja inżynierów z Kraju Kwitnącej Wiśni odwiedziła 13 klientów w Polsce, aby bezpośrednio przekonać się o opinii i stanie technicznym użytkowanych przez nich ciągników marki Kubota. Japończycy mieli w tym celu wsparcie polskich dilerów, którzy pośredniczyli w dyskusjach o eksploatacji maszyn.
Na początku przeglądu właściciele ciągników otrzymali ankietę dotyczącą stopnia zadowolenia z pracy i sygnalizującą ewentualne niedociągnięcia. Pracownicy Kuboty odpowiadali też na wszystkie wątpliwości ze strony rolników oraz doradzali jak prawidłowo obsługiwać ciągnik. Istotnym elementem każdej wizyty jest ocena stopnia zużycia poszczególnych podzespołów ciągnika, dokonywana w kilkudziesięciu punktach kontrolnych. Wynikiem przeprowadzonej inspekcji jest szczegółowy raport, z którego skorzysta producent oraz użytkownik. Niecodzienny przegląd ciągnika był też okazją do wykonania kilku drobnych napraw.
beb