StoryEditor

Konstrukcja paszowozu żyje – Tomasz Łuczak, A-Lima-Bis

Każdego roku w wozach paszowych wprowadzamy mnóstwo zmian, by dostosować produkt do zmieniających się oczekiwań rolników – mówi Tomasz Łuczak z firmy A-Lima-Bis.
22.08.2019., 11:08h

Dla producenta ze Środy Wielkopolskiej wozy paszowe stanowią trzon produkcji maszyn. Firma cały czas rozwija nowe regiony sprzedaży naszych maszyn w kraju, jak i za granicą. Do  wiodących kierunków eksportowych należy Wielka Brytania, Dania czy Szwecja. Średnia pojemność sprzedawanych w Polsce paszowozów rośnie i obecnie wynosi 10 m3.

– W parze z rozwojem sprzedaży idą prace udoskonalające nasze maszyny. W ostatnim czasie wprowadziliśmy m.in. dodatkowy pręt wspawany w krawędź mieszadła, co znacznie podniosło żywotność najszybciej zużywającego się elementu maszyny – dodaje Łuczak.

Obsługa po sprzedaży

Coraz większą rolę w firmie odgrywa dział obsługi posprzedażowej. – Mamy coraz więcej maszyn na rynku, więc części zamienne cieszą się dużym zainteresowaniem, także za granicą – mówi. Do firmy w Środzie Wlkp. trafiają maszyny do remontu, także innych producentów. Możliwości produkcyjne zakładu umożliwiają dostosowanie nowych elementów do pierwotnej konstrukcji wozu.

– Mamy kilka kontraktów związanych z wynajmem wozów paszowych, głównie do dużych gospodarstw hodowlanych. Nie uważam jednak aby ta praktyka w najbliższych...

Pozostało 77% tekstu
Ten artykuł jest dostępny tylko dla Prenumeratorów
Zyskaj dostęp do wszystkich treści Premium i e-wydań z Prenumeratą Cyfrową lub Drukowaną. Wybierz pakiet dla siebie i korzystaj tak, jak lubisz.
Masz Prenumeratę top agrar Polska, ale nie wiesz, jak dodać numer klienta na portalu?Kliknij tu, przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję rejestracji.
Jan Beba
Autor Artykułu:Jan Bebaredaktor „top agrar Polska”, specjalista w zakresie techniki rolniczej.
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
22. grudzień 2024 06:14