StoryEditor

Konstrukcja paszowozu żyje – Tomasz Łuczak, A-Lima-Bis

Każdego roku w wozach paszowych wprowadzamy mnóstwo zmian, by dostosować produkt do zmieniających się oczekiwań rolników – mówi Tomasz Łuczak z firmy A-Lima-Bis.
22.08.2019., 11:08h

Dla producenta ze Środy Wielkopolskiej wozy paszowe stanowią trzon produkcji maszyn. Firma cały czas rozwija nowe regiony sprzedaży naszych maszyn w kraju, jak i za granicą. Do  wiodących kierunków eksportowych należy Wielka Brytania, Dania czy Szwecja. Średnia pojemność sprzedawanych w Polsce paszowozów rośnie i obecnie wynosi 10 m3.

– W parze z rozwojem sprzedaży idą prace udoskonalające nasze maszyny. W ostatnim czasie wprowadziliśmy m.in. dodatkowy pręt wspawany w krawędź mieszadła, co znacznie podniosło żywotność najszybciej zużywającego się elementu maszyny – dodaje Łuczak.

Obsługa po sprzedaży

Coraz większą rolę w firmie odgrywa dział obsługi posprzedażowej. – Mamy coraz więcej maszyn na rynku, więc części zamienne cieszą się dużym zainteresowaniem, także za granicą – mówi. Do firmy w Środzie Wlkp. trafiają maszyny do remontu, także innych producentów. Możliwości produkcyjne zakładu umożliwiają dostosowanie nowych elementów do pierwotnej konstrukcji wozu.

– Mamy kilka kontraktów związanych z wynajmem wozów paszowych, głównie do dużych gospodarstw hodowlanych. Nie uważam jednak aby ta praktyka w najbliższych...

Pozostało 77% tekstu
Ten artykuł jest dostępny w Strefie Premium.
Czytaj i oglądaj bez ograniczeń! Zyskaj dostęp do Strefy Premium już za 19,90 zł za pierwszy miesiąc. Dla prenumeratorów dostęp gratis po zalogowaniu
Prenumeratorzy top agrar Polska mogą korzystać ze Strefy Premium za darmo! Kliknij, by dowiedzieć się, jak się zarejestrować.
Jan Beba
Autor Artykułu:Jan Bebaredaktor „top agrar Polska”, specjalista w zakresie techniki rolniczej.
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
04. listopad 2024 18:59