Aby wziąć udział w konkursie należy w okresie od 1 kwietnia do 5 września br. kupić ciągnik Kubota (M8560, M9960, M110GX, M135GX lub M135GXS). Następnie należy nagrać krótki filmik (maksymalnie 3 minuty), który w ciekawy sposób ukazuje największe zalety maszyny. Nagrany na płytę DVD materiał trzeba przesłać do firmy Kubota. Jury wybierze trzy najlepsze filmy, a zwycięzca zostanie ogłoszony w trakcie finału na targach Agroshow 2014.
Głowna siedziba firmy Kubota znajduje się w Osace, jednym z największych i najbardziej rozwiniętych regionów przemysłowych w Japonii. Zwycięzca wraz z osobą towarzyszącą nie tylko będzie miał szansę zobaczyć najpiękniejsze miejsca tego kraju oraz odwiedzić siedzibę koncernu. Przygotowany plan atrakcji przewiduje także zasmakowanie w japońskich specjałach i spacery najpiękniejszymi ogrodach i ulicach Japonii.
oprac. bcz