– Będziemy rozwijać pozycję marki Landini, gdzie kluczowe jest podkreślenie aspiracji na rynku maszyn związanych z sadownictwem. W tym segmencie oferujemy produkty o mocach od ok. 50 do 120 KM, ale także nowość serię 5-085 z silnikiem o mocy 75 KM, czy serię 7, gdzie moce przekraczają 200 KM.
Z drugiej strony jest McCormick, którego flagowe ciągniki X7 oraz X8 o mocach do ponad 300 KM powinny zadowolić najbardziej wymagających rolników. W tej marce najwięcej traktorów zamierzamy jednak lokować w segmencie od 120 KM – powiedział Waldemar Zaremba, dyrektor generalny Argo Polska. Obecnie sieć sprzedaży składa się z jednego dealera Landini oraz siedmiu McCormick.
– Dziś polska sieć dealerów nie pokrywa całego kraju, więc planujemy intensywną ekspansję. Docelowo, markę Landini powinno obsługiwać 3 – 4 delaerów, natomiast McCormick około dziesięciu. Obie sieci dealerskie będą działały niezależnie – dodaje dyrektor generalny Argo Polska. Naszym celem jest odbudowa pozycji marek na polskim rynku, a w perspektywie kilku najbliższych lat bycie jednym z liderów rynku.