Zetory Proxima różnić się będą przede wszystkim przekładnią. Podstawowy model Proxima CL będzie miał mechaniczną przekładnię z rewersem mechanicznym 12/12 lub 10/2. Można także zamówić traktor z biegami pełzającymi 20/4. Kolejny model Proxima GP ma przekładnię 16/16 z dwustopniowym wzmacniaczem momentu i rewersem mechanicznym. Najlepiej wyposażona Proxima HS ma przekładnię 24/24 z rewersem hydraulicznym i trzystopniowym wzmacniaczem momentu obrotowego. Wszystkie modele nowych Proxim mogą jeździć z prędkością 40 km/h.
Nowe modele różnić się będą także mocą. Proxima CL oferowana będzie w dwóch wersjach o mocy 76 lub 96 KM (Proxima CL 80 lub 100). Kolejna wersja GP może mieć moc 76, 96 lub 106 KM (Proxima GP 80, 100 i 110). Ciągniki z najlepszą przekładnią mogą mieć moc 76, 96, 106 lub 117 KM (Proxima HS 80, 100, 110 lub 120).
Wszystkie modle nowych Zetorów Proxima wyposażone są w czeski, czterocylindrowy silnik z głowicą 16 V. Nową normę emisji spalin Zetor spełnia z wykorzystaniem mechanicznej pompy wtryskowej sterowanej elektronicznie. Poza tym w układzie oczyszczani spalin Czesi zastosowali katalizator DOC, SCR wykorzystujący płyn AdBlue i filtr cząstek stałych DPF. Zbiornik paliwa i odczynnika AdBlue o pojemności 28 l zlokalizowany jest z prawej strony. W modelach CL i GP zbiornik ON mieści 150 l, a w wersji HS 180 l.
Standardowym wyposażeniem jest mechanicznie obsługiwany podnośnik. EHR z funkcją Hitchtronic dostępny jest za dopłatą. TUZ zawsze wyposażony jest w dwa zewnętrzne siłowniki, ramiona podnośnika wyposażone są w końcówki hakowe CBM II kat. Układ hydrauliczny zasilany jest zębatą pompą o wydatku 50 l/min. W modelach GP i HS można zamówić aż cztery dwukierunkowe sekcje rozdzielacza hydraulicznego + wolny spływ oleju.
Dk