Zmiany w strukturze sprzedaży marki Fendt rozpoczęły się już w 2017 roku – właśnie na wystawie Agro Show – kiedy to prowadzone były pierwsze rozmowy z potencjalnymi dilerami marki Fendt – mówi Paweł Olech szefem sprzedaży marki Fendt w Polsce. Obecnie dilerzy Fendta pokrywają blisko 90% rynku w Polsce. Proces budowy jednak cały czas trwa.
– W ostatnim czasie udało nam się porozumieć z firmą Agravis, która od kilkunastu lat współpracuje z marką Fendt w Niemczech – podkreśla Olech. Spółka Agravis działa w północno-zachodniej części naszego kraju. Tam są gospodarstwa, gdzie potrzebne są wydajne maszyny i silny partner. Oprócz Fendta i maszyn towarzyszących Agravis będzie oferował także sprzęt używany.
Zmiany w strukturze sprzedaży AGCO zaowocowały połączeniem kanałów dystrybucji marki Fendt i Valtra. Jak mówi Olech, połączenie sieci sprzedaży marki Fendt i Valtra wpisuje się w globalną strategie koncernu AGCO. W jej ramach wprowadzono już na rynek nowe produkty, m.in. maszyny zielonkowe i kombajny. Kombinacja obu marek ma sprzyjać wprowadzaniu tych nowych produktów na rynek i pomóc dilerom dotrzeć do rolników, zwłaszcza że Valtra jest silnie zakorzeniona w naszym kraju.
Jedną z nowości na targach w Bednarach był kombajn Ideal. To efekt projektu nad którym koncern pracował od lat. Ideal wszedł do produkcji już w 2017 roku, a wcześniej maszyna była testowana na polach różnych krajów. W przyszłym roku w Polsce odbędą się pokazy pracy tego kombajnu.
Więcej o nowych produktach w ofercie marki Fendt dowiesz się oglądając poniższy film:
StoryEditor
Nowe otwarcie marki Fendt [WIDEO]
Niebawem mija rok od kiedy koncern AGCO zdecydował się zbudować w Polsce nową sieć sprzedaży dla swoich marek. W związku z tym w trakcie wystawy Agro Show porozmawialiśmy o aktualnej sieci dilerskiej i nowych produktach w ofercie z Pawłem Olechem – szefem sprzedaży marki Fendt w Polsce.