Nowa firma YOHT zaprezentowała nowy wizerunek korporacyjny oraz nowe logo, które nawiązuje do ponad 100-letniego dziedzictwa marki Yokohama. Nowy wizerunek obowiązuje we wszystkich komunikatach w 2021 roku, na wszystkich platformach cyfrowych i drukowanych.
Logo Yokohama Off Highway Tires znaleźć można na oponach następujących branż: rolnictwo, leśnictwo, budownictwo, przemysł, prace ziemne, górnictwo, maszyny portowe i inne zastosowania komercyjne. Obecnie firma YOHT jest właścicielem marek Alliance, Galaxy i Primex i jest obecna w ponad 120 krajach z gamą ponad 4 tys. produktów od małych opon do wózków widłowych po duże opony radialne.
– Połączenie firm spowoduje ściślejszą integrację wartości marki i wiedzy technologicznej Yokohamy z mocnymi stronami firm zgrupowanych w ATG: silna sieć sprzedaży, zróżnicowana oferta produktów i konkurencyjne koszty – powiedział dyrektor Nitin Mantri.
Światowe rynki sprzedaży koordynowane będą z jednostek centralnych znajdujących się w Tokio, Bostonie, Amsterdamie i Mumbaju. Sieć produkcyjna opon terenowych Yokohama Group obejmuje osiem zakładów produkcyjnych w czterech krajach oraz trzy centra badawczo-rozwojowe w Japonii, Indiach i Stanach Zjednoczonych.