Uwagę przykuwa maksymalna objętość przyczepy wynosząca 40 m3 (z opcjonalnymi nadstawkami na kiszonkę) oraz wysokość ścian skrzyni sięgająca aż 2 m. Skrzynia w Probody 760 jest cała stalowa. Ściany boczne oraz podłoga wykonane są z 4-mm blachy S355 (oba elementy z jednego kawałka). Jak informuje producent stabilność dwumetrowej wanny osiągnięto dzięki, opatentowanemu składaniu burt i całkowicie przeprojektowanej ramie wzmocnionej profilami wycinanymi laserowo. Takie rozwiązania konstrukcyjne zwiększyły stabilność przyczepy, ale też pozwoliły na zmniejszenie masy własnej pojazdu. Ze standardowymi oponami 650/55 R26,5 przyczepa waży 8060 kg. Warto wspomnieć również o nachylonej do przodu ścianie frontowej z oknem rewizyjnym. Nachylenie przedniej ściany ułatwia zsuwanie się ładunku, zapewniając szybszy rozładunek.
Sterowanie ISOBUS
Przyczepa wyposażona może być w ISOBUS, z którego steruje się tylną osią. Za pomocą joysticka w ciągniku możemy ją zablokować bądź sterować, co znacznie ułatwia precyzyjne podjeżdżanie, np. pod kosz przyjęciowy. Przyczepa Probody 760 maksymalnie może być wyposażona w 34-calowe koła (710/55 R34). Homologacja pozwala na poruszanie się do 40 km/h. Przyczepa ma zawieszany dyszel z regulacją wysokości do niskiego zaczepu ze złączem kulowym 80 mm.
Poza tym wyposażona jest w hydrauliczną stopę podporową oraz klapę z automatycznym systemem docisku bocznego za pomocą haków blokujących. Przyczepa ma też duże okno rewizyjne, wykonane z pleksy. Probody 760 do pracy potrzebuje ciągnika o mocy co najmniej 180 KM.
fot: Krampe