SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY: Silnik FPT, 4,5 l, moc 113 kW/152 KM, system SCR plus – największa moc w teście. W teście z normą emisji Tier 4i, w 2018 roku wersja ze zmodyfikowanym silnikiem. Chłodnice w dwóch lokalizacjach, 2 wentylatory ze wstecznymi obrotami. Klimatyzacja w opcji.
Napęd Rexroth VS Evo 2 z jedną pompą i dwoma silnikami hydraulicznymi, które łączy przekładnia planetarna. Do prędkości 18 km/h aktywne są dwa silniki, powyżej jeden. Osie Dana z hamulcami mokrymi, elektryczny hamulec ręczny. Obrotowy przełącznik do zmiany trybu kierowania z mechaniczną blokadą.
Cztery tryby jazdy: I – tryb Eco 0-40 km/h z ograniczeniem do 1800 obr./min, II – 0–40 km/h bez ograniczenia, III – tryb ładowania 0–8 km/h, dwa silniki aktywne, maksymalna siła pchania od 5,9 t, IV – tryb pełzający 0–14 km/h, np. do pracy ze ścielarką. Pokrętłami ogranicza się obroty silnika i prędkość, wciskając pedał reguluje się tylko prędkość.
TELESKOP: Wysokość unoszenia 6,16 m – najmniejsza w teście. Średni udźwig 4,9 t, ale na 0,2 m tylko 3,9 t. Szybka praca. Przy wysuwaniu teleskop prowadzony jest na wspornikach z tworzywa, jest tam duża przestrz...
Jesteś w strefie Premium
StoryEditor
TEST: Dieci Agri plus 40.7 VS Evo 2
Komfortowa kabina i wysoka moc podczas pchania to dwa najważniejsze punkty odnotowane podczas testu.