SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY: Główne podzespoły to produkcja JCB. Własny silnik EcoMAX o mocy 108 kW/147 KM umieszczony jest poprzecznie, obróbka spalin z AdBlue. Napęd wentylatora hydrauliczny, co 15 min automatycznie włączają się obroty wsteczne (można wyłączyć). Przekładnia Dual Tech VT to połączenie hydrostatu i Powershift. Na pierwszym biegu napęd przekazywany jest hydrostatycznie (0–19 km/h), na biegach 2., 3. i 4. mechanicznie (do 40 km/h) – zmiana przełożeń pod obciążeniem (przyciskiem lub automat).
W trybie Eco silnik pracuje do 1700 obr./min, prędkość 40 km/h osiągana jest przy 2200 obr./min. W trybie Power silnik pracuje do 2200 obr./min. Automatyczne wyłączanie napędu przedniej osi przy prędkości powyżej 19 km/h – mniejsze zużycie paliwa i opory w układzie napędowym. Tryb Flexi – obroty trzeba wyregulować dźwignią gazu ręcznego (od 1500 obr./ min), prędkość maksymalną reguluje się pokrętłem (zmiana prędkości przez wciskanie pedału) – dobre rozwiązanie do pracy ze ścielarką. Podobał nam się układ napędowy, maksymalna prędkość do tyłu 19 km/h. Osie JCB z dużymi przekładniami planetarnymi, w przedniej osi blokada mechanizmu różnicowego. Zmiana tr...
Jesteś w strefie Premium
StoryEditor
TEST: JCB 541-70 AgriPro
JCB zapewnia najwyższy komfort pracy dzięki przekładni, która jest połączeniem hydrostatu i konstrukcji Powershift.