SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY: Deutz, 3,6 l, o mocy 100 kW/136 KM. Pamięć obrotów i dźwignia gazu ręcznego. Chłodnice stojące, hydrauliczny napęd wentylatora z obrotami wstecznymi. Tryb Eco dopasowuje obroty zależnie od prędkości i obciążenia hydrauliki.
Przekładnia CVT firmy ZF to połączenie pompy tłoczkowej i dwóch silników hydraulicznych. Powyżej 19 km/h pracuje tylko jeden silnik. Przyspieszanie można regulować między dynamicznym (szybka) a komfortowym (płynna zmiana prędkości). Manitou wykorzystuje silniki radialne, które przy niskich obrotach mogą przenosić wysoki moment obrotowy (niższe spalanie, cichsza praca).
Osie Dana z mokrymi hamulcami i redukcją poślizgu. Przejście z trybu skrętnych czterech kół – tylne koła automatycznie zatrzymują się w centralnym położeniu – najlepsze rozwiązanie w teście.
TELESKOP: Wysokość ponoszenia 7,32 m, największy udźwig 4,8 t na dole i wysoki średni udźwig w całym zakresie. Praca teleskopu nieco wolniejsza niż w innych maszynach. Dwa tryby pracy układu amortyzacji: stała lub Auto – aktywacja od 5 km/h. Wersja Elite obejmuje ciekawe wyposażenie hydrauliki. Quicklift – podczas unoszenia ładunek ...
Jesteś w strefie Premium
StoryEditor
TEST: Manitou MLT 741-140 V+Elite
Dzięki nowej kabinie operator bardzo szybko zajmuje miejsce za kierownicą, dlatego Manitou jest bardzo poręczną maszyną.