Strauss przygotował konkurs Farmers Cup, w którym wzięło udział sześciu rolników m.in. z Austrii, Niemiec, Holandii, Szwajcarii i Szwecji oraz Polski. Ich zadanie polegało na przygotowaniu projektu na własnym polu z wykorzystaniem najnowszej rolniczej technologii w łanie różnych gatunków roślin, tak aby w efekcie uzyskać logo firmy widoczne z lotu ptaka.
W Austrii powstał projekt logo przy pomocy siewnika na łące, z wykorzystaniem trzech roślin – rzeżuchy i koniczyny aleksandyjskiej oraz koniczyny inkarnatki.
W Niemczech na łące wysiano trawę, w miarę wzrostu rolnik przycinał ją w odpowiedni wzór wykorzystując GPS.
W Holandii, z kolei logo przygotował hodowca tulipanów, powstał kolorowy, pachnący wzór.
W Szwecji w gospodarstwie, które zajmuje się produkcją mleka, projekt powstał na polu gdzie wysiano rzepak, stewię i zboża.
Natomiast w Szwajcarii logo rolnik wykonał na kwietnej kolorowej łące.
Grzegorz Bardowski zajął pierwsze miejsce!
Wśród sześciu rolników, to właśnie Grzegorz Bardowski, jeden ze znanych uczestników programu "Rolnik szuka żony" zajął pierwsze miejsce w konkursie przygotowanym przez Strauss – na najlepszy projekt głosowali fani firmy Strauss.
W gospodarstwie Grzegorza projekt powstał w jęczmieniu browarnym (jarym). Bardowski podkreśla, że podczas prac polowych pojawiło się wiele problemów. Wśród najważniejszych, które mają wpływ na gęsty łan, to niestety niekorzystna pogoda i słabe wschody. Grzegorz pracował nad projektem około 3 miesięcy.
Mimo obaw, logo wyglądało spektakularnie, a łan był bujny. Oprócz samego loga powstał cały strój farmera z logiem na ubraniu. Grzegorz Bardowski wrócił z żoną do Polski z pucharem za zdobycie pierwszego miejsca. Gratulacje i oby tak dalej!
Film firmy Strauss możesz obejrzeć poniżej!
dkol
fot. screen z filmu Strauss