Jak podaje biuro prasowe, koncern Sumitomo Corporation dla należących do niego spółek rolniczych: Summit Agro, Sumi Agro, Sumisho Agro – specjalizujących się w szczególności w rozwoju i sprzedaży zaawansowanych środków ochrony roślin, nawozów i nasion, wprowadza nową identyfikację.
– W ramach ujednolicenia wszystkie spółki grupy wprowadzają nowe spójne logo, identyfikację wizualną oraz wspólną misję i wizję firmy – czytamy w komunikacie.
"Rolnictwo jest jednym z podstawowych elementów wpływających na życie ludzi"
– Wierzymy, że rolnictwo jest jednym z podstawowych elementów wpływających na życie ludzi i staramy się przyczyniać do poprawiania jakości produkcji rolnej. Zmiana i ujednolicenie wizerunku marki ma na celu dalsze umacnianie naszej pozycji rynkowej, pozwoli nam komunikować się w jednolity sposób z naszymi pracownikami, partnerami biznesowymi a przede wszystkim z naszymi klientami czyli rolnikami z całego świata – tłumaczy Takashi Tanaka, dyrektor generalny działu rolnictwa Sumitomo Corporation.
Koncern ma 37 oddziałów na całym świecie
Sumitomo Corporation istnieje na rynku już od ponad 40 lat, co przełożyło się na 37 oddziałów na całym świecie. Cztery główne lokalizacje spółek grupy to:
- Summit Agro International w Azji
- Sumi Agro Europe w Europie
- Summit Agro South America w Ameryce Południowej
- Summit Agro USA / Summit Agro Mexico w Północnej i Środkowej Ameryce
źródło: inf. prasowa