StoryEditor

Carrefour wprowadza w swoich sklepach stoiska z lokalnymi produktami od rolników

Podczas, gdy w Brukseli trwają negocjacje dot. nowej Wspólnej Polityki Rolnej, której elementem jest strategia „Od pola do stołu”, pomysł na promowanie żywności produkowanej przez lokalnych rolników podchwyciła sieć Carrefour. W sklepach tej marki pojawiły się stoiska z produktami od rolników w promieniu 50 km od każdego ze sklepów.
10.07.2020., 11:07h
Sieć Carrefour poinformowała o uruchomieniu projektu o nazwie "Prosto z pola do 50 km", którego założeniem jest "skracanie łańcucha dostaw i rozwój bezpośredniej współpracy z lokalnymi rolnikami". W wybranych sklepach detalisty pojawiła się specjalna strefa z produktami pochodzącymi od małych, pobliskich gospodarstw rolnych.

Projekt zakłada współpracę z lokalnymi gospodarstwami rolnymi, których oferta sprzedawana będzie na specjalnie oznakowanych stoiskach w placówkach Carrefour. "Prosto z pola do 50 km" jest przykładem skracania łańcucha dostaw logistycznych, ponieważ oferta lokalnego producenta zastąpi asortyment zamawiany do tej pory z magazynu centralnego sieci.

- W Carrefour stawiamy na partnerskie relacje z dostawcami i oferujemy specjalne warunki współpracy z rolnikami. Realizując projekt „Prosto z pola do 50 km” nasza sieć nie tylko zapewnia klientom bezpośredni dostęp do produktów wysokiej jakości, ale również przyczynia się do rozwoju polskiego rolnictwa i lokalnej przedsiębiorczości. Dlatego zapraszamy rolników i grupy producentów do współpracy w ramach dostaw lokalnych bezpośrednio do naszych sklepów – mówi Marek Lipka, członek zarządu i dyrektor handlowy Carrefour Polska.

Więcej na wiadomoscihandlowe.pl
Bartłomiej Czekała
Autor Artykułu:Bartłomiej Czekała Dyrektor Działu Rozwoju Cyfrowego i Produktów Cyfrowych
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
22. listopad 2024 09:36