
Niełatwa sytuacja na rynku krajowym i zagranicznym nie przeszkodziła w osiąganiu wzrostów w zeszłym roku. Przychody ze sprzedaży rok do roku wzrosły o 9,2%. Przełożyło się to pozytywnie na zatrudnienie - w 2017 roku w Sokołowie pojawiło się prawie 300 nowych miejsc pracy. Spółka wzmocniła pozycję na wielu eksportowych rynkach. W Wielkiej Brytanii pojawiły się kolejne produkty Sokołowa. Zwiększono też sprzedaż na rynku amerykańskim i uruchomiono produkcję i eksport produktów do Hong Kongu. Firma rozszerzyła działania na rynkach skandynawskich, a wołowina z Sokołowa pojawiła się w Portugalii i Japonii.
Coraz szersza oferta
W 2017 roku do polskich sklepów trafiło 59 nowych produktów Sokołowa. Zakłady mięsne wprowadziły dwie nowe linie produktowe – „Z gruntu dobre”, składającą się z warzywnych past i pasztetów, idealnych dla osób chcących urozmaicić swoją dietę oraz linię „Drób Premium”, kierowaną do konsumentów poszukujących wysokiej jakości produktów drobiowych. Za rozwojem związanym z rozszerzaniem oferty stoją inwestycje, które pochłonęły w zeszłym roku niemal 110 mln złotych.