![Rosyjski eksport rolny wzrósł o 16% w 2024 roku](https://static.topagrar.pl/images/2024/07/09/o_514614_1280.webp)
Całkowity budżet programów, z których zdecydowana większość będzie rozliczana w cyklu trzyletnim, wynosi 46,5 mln - w tym 23,3 mln EUR wkładu ze środków Unii. Programy obejmują zarówno produkty wysokiej jakości (opatrzone znakami CHNP, CHOG i GTS), produkty organiczne, świeże owoce i warzywa, jak i wina, mleko i jego przetwory, kwiaty, przetwory owocowe i warzywne, czy przetworzone produkty zbożowe i ryżowe.
Unijne produkty rolne będą reklamowane w: Ameryce Północnej, Rosji, Chinach, Środkowym Wschodzie, Azji Południowo-Wschodniej, Indiach, Ameryce Łacińskiej, Norwegii, Azerbejdżanie, Turcji i na Białorusi.
Działania będą polegały na licznych kampaniach promocyjnych i reklamowych, podkreślających zalety produktów pochodzących z UE. e-abi