
Od 2 do 3 kwietnia 2025 roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbywają się targi MARCA Poland. To pierwsza edycja tego wydarzenia, którego organizatorem są BolognaFiere oraz Grupa MTP. W tym czasie swoją ofertę zaprezentuje blisko 60 wystawców z Polski i zagranicy: z Włoch, Hiszpanii, Niemiec czy Austrii. Wszystkie marki znajdziemy w pawilonie numer 7, to tam zwiedzający mogą zapoznać się z produktami od polskich i europejskich producentów.
Marca Poland 2025
Marca Poland to event objęty programem Hosted Buyers – w czasie targów pojawią się kupcy z ponad 20 krajów Europy i Azji z przedstawicielami kluczowych sieci handlowych na czele. Targi MARCA Poland to świetna okazja, aby pokazać polskie produkty i zdobyć kontakty do najważniejszych sieci. Dzięki takiemu działaniu biznesowemu marki polskie mogą rozwinąć skrzydła i zaprezentować swoje portfolio także na rynkach zagranicznych.
Marca Poland 2025 – polscy wystawcy
Oto, co o targach i swoich markach mówią tegoroczni polscy wystawcy!
– Całą ofertę jaką mamy plus ewentualne dopasowanie do klienta jesteśmy w stanie wykonać na indywidualne zamówienie. Jak najbardziej jesteśmy otwarci, aby produkować pod markami własnymi. Stąd nasza obecność na targach Marca Poland – mówił Paweł Niedbała, marketing manager Glutenex.
– Produkujemy soki NFC, syropy oraz produkty funkcjonalne z kolagenem. Nasze artykuły można zamówić przez internet, ale nie tylko. Jesteśmy w sklepach zielarskich oraz w sieciach (np. Leclerc, Lewiatan). Każdą partię soków badamy na witaminę C. Wciąż rozwijamy się, pozyskujemy kolejne certyfikaty jakościowe i dlatego szukamy nowych odbiorów – podkreślała Agnieszka Michalska, właścicielka firmy Polska Róża.
Przeczytaj także: Targi Marca Poland już w kwietniu!
– Nazywamy się Wesoła Rodzinka, jesteśmy małą rodzinną firmą, stworzoną dla rodzin. Oferujemy uczciwe produkty, jak pierogi czy kluski z czystym składem i prostą etykietą. Nasze specjały można znaleźć w sklepach lub zamówić przez internet. Zdecydowaliśmy się na targi Marca Poland, aby nawiązać współpracę z większymi sieciami – analizowała Marta Fijołek z Wesołej Rodzinki.
– Jesteśmy polską firmą rodzinną. Dbamy o czyste etykiety, nasze produkty są bez konserwantów, bez ulepszaczy i bez barwników. Od 20 lat dostarczamy do wszystkich sieci w kraju nasze produkty pod markami własnymi. Nowalijka nie jest znana z nazwy, choć jesteśmy w większości sklepów, ale zawsze jako marki własne danej sieci. Dzięki obecności na targach być może nawiążemy kontakty z mniejszymi sieciami. Ponadto, chcemy pokazywać naszą własną markę i postawić na jej promocję – podkreślała Agnieszka Zielińska, manager ds. marketingu Nowalijka.
Fot. Angelika Drygas