Wprowadzenie nowej marki to kolejny etap fuzji BNP Paribas Bank Polska i Banku BGŻ. Transakcja formalnie miała miejsce 30 kwietnia br.
– Po połączeniu jesteśmy siódmym co do wielkości bankiem uniwersalnym w Polsce i jedyną instytucją finansową w naszym kraju z tak szeroką ofertą – od pionu detalicznego, usług bankowości korporacyjnej, aż po obsługę korporacji międzynarodowych i sektora Agro – mówi Józef Wancer, Prezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas.
Już w najbliższy poniedziałek, 29 czerwca, oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zaczną działać pod nową nazwą i logiem, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Znikną nazwy Bank BGŻ i BNP Paribas Bank Polska, a pojawi się marka BGŻ BNP Paribas. Zostanie również uruchomiona nowa strona internetowa www.bgzbnpparibas.pl oraz jeden wspólny numer kontaktowy dla klientów: 801 321 123.
Od tego dnia klienci dawnego Banku BGŻ i BNP Paribas Banku Polska będą mogli korzystać ze wszystkich oddziałów BGZ BNP Paribas. Oznacza to, że bank stanie się bardziej dostępny dla klientów.
Zachodzące zmiany związane z procesem rebrandingu nie wymagają żadnych działań po stronie klientów Banku BGŻ BNP Paribas. Logują się oni do tego samego systemu bankowości elektronicznej i korzystają z tych samych loginów i haseł. Nie zmieniają się też warunki korzystania z kart płatniczych, rachunków bankowych i innych produktów.
Dodajmy, że Grupa BNP Paribas jest obecna w 75 krajach i zatrudnia ponad 187 tys. pracowników, z czego ponad 145 tys. w Europie. Grupa prowadzi działalność w dwóch kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna i Usługi (Retail Banking & Services), w skład którego wchodzą Rynki Macierzyste (Domestic Markets) i Międzynarodowe Usługi Finansowe (International Financial Services) oraz Bankowość Korporacyjna i Instytucjonalna (Corporate & Institutional Banking). W Europie, Grupa działa na czterech rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Włochy, Luksemburg), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Grupa BNP Paribas rozwija swój model zintegrowanej bankowości detalicznej w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej i poprzez rozbudowaną sieć placówek w zachodniej części Stanów Zjednoczonych. W obszarze Bankowości Korporacyjnej i Instytucjonalnej (Corporate & Institutional Banking) oraz Międzynarodowych Usług Finansowych (International Financial Services) BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, ma silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w rejonie Azji i Pacyfiku. pł