Liczy się konkret, dlatego w Internecie polki rolnik odwiedza serwis Youtube, portale społecznościowe, fora oraz blogi. Do najbardziej popularnych portali społecznościowych należą: Facebook, Nasza Klasa, Instagram i Twitter.
Rolnik na smartfonie lub tablecie korzysta aktywnie z aplikacji. Najczęściej sprawdza pogodę, co się dzieje na Facebook’u, przegląda pocztę e-mailową, loguje się do swojego banku oraz korzysta z map i nawigacji.
Korzystając z dostępu do konta przez Internet rolnik ceni sobie również bardzo dostęp do informacji branżowych, możliwość złożenia wniosku o kredyt i ubezpieczenie. Istotna jest również możliwość porównania wydajności gospodarstw oraz rozliczenia VAT-u.
Powyższe wyniki przyniosło badanie Agribus, wykonane przez agencję Martin&Jacob pod koniec 2015 r. na 1019 gospodarstwach rolnych o areale powyżej 15 hektarów.
My oczywiście wszystkich rolników zachęcamy do szukania najlepszych branżowych informacji w Internecie na naszym portalu topagrar.pl. Nasze ciekawostki i informacje znajdziecie także na www.facebook.com/TopAgrarPolska oraz www.youtube.com/Top1Agrar1Polska. pł
Źródło: Bank BGŻ BNP Paribas.