Na targach Agro Show dokonaliśmy podsumowania akcji NBOR na specjalnym seminarium. Czytelnicy „top agrar Polska” poznali wyniki wcześniej, bo z wrześniowego wydania. Pierwsza edycja NBOR trwała 5 miesięcy. W tym czasie udało się nam zebrać 650 rzetelnie wypełnionych ankiet.
Przyjęliśmy, że wymagane minimum do publikacji pełnych wyników to co najmniej 30 ankiet. Ten warunek z Państwa ocen spełniło 8 marek ciągników i tylko one były brane pod uwagę przy tworzeniu raportu z I edycji. Najbardziej aktywni byli właściciele używanych ciągników John Deere (92 ankiety), Ursus (83), New Holland (81), Zetor (80), Massey Ferguson (51), Case IH (44), Claas (38) i Deutz-Fahr (37).
Poniżej założonego progu ankiet znalazły się ciągniki Valtra (18), Fendt i Pronar po 17, Farmtrac (16), Belarus (15) i Kubota (10) i dalsze 15 marek, z jeszcze mniejszą liczbą ankiet.
Proszę do nas dołączyć ze swoim traktorem w drugiej edycji NBOR, wystarczy wejść na stronę topagrar.pl lub nbor.pl. To ankietowa ocena ciągników, które od lat pracują w Państwa gospodarstwach.
oprac. jj
StoryEditor
NBOR 2 – oceń swój ciągnik
Rozpoczynamy drugą edycję Niezależnego Badania Opinii Rolników.