New Holland T5S jest następcą bardzo popularnej serii ciągników TD5. T5S dostępny jest teraz w dwóch modelach o mocy 90 i 100 KM. Ciągniki mają 16-zaworowy silnik FPT F5 o pojemności 3,6 l i spełniają normę Stage V. Ich maksymalny moment obrotowy osiągany jest przy niskiej prędkości silnika 1300 obr./min, co przekłada się na oszczędność w zużyciu paliwa. Na uwagę zasługuje kompaktowy układ oczyszczania spalin z DPF, DOC oraz SCR, który schowany jest pod maską.
Zupełnie nowa jest kabina. Osadzona na 4 słupkach wraz z panoramicznymi szybami zapewnia odpowiednią widoczność, np. podczas pracy z ładowaczem. Jest dobrze wyciszona i wraz z nieco bardziej ściętą maską ułatwia manewrowanie ciągnikiem. Istotną zmianą jest tylny most, którego zwolnice zamocowane są nie jak w przypadku TD5 na skraju osi, a bliżej środka, co wg producenta ma zwiększyć uciąg.
Nowe T5S dostępne są z przekładnią mechaniczną, do wyboru z rewersem mechanicznym z suchym sprzęgłem, bądź z rewersem Powershuttle z mokrym sprzęgłem. Przekładnia ma 12 biegów do przodu i 12 do tyłu. Opcjonalnie możliwe jest dołożenia biegów pełzających. T5S w standardzie ma większą od poprzednika pompę hydrauliczną o wydatku 63 l/min (TD5 47 l/min), natomiast za dopłatą możemy wybrać pompę 82 l/min. Nowe ciągniki New Holland mają teraz fabryczną możliwość zamontowania przedniego TUZ i WOM. Standardowo ciągniki wyposażone są w amortyzowany fotel, okno dachowe oraz klimatyzację. Rozstaw osi wynosi teraz 2,35 m, co przy odpowiednim dociążeniu maszyny pozwala na pracę z większymi narzędziami. Mocniejszy jest też podnośnik, którego udźwig wynosi 4400 kg.
Nowe T5S dostępne są z przekładnią mechaniczną, do wyboru z rewersem mechanicznym z suchym sprzęgłem, bądź z rewersem Powershuttle z mokrym sprzęgłem. Przekładnia ma 12 biegów do przodu i 12 do tyłu. Opcjonalnie możliwe jest dołożenia biegów pełzających. T5S w standardzie ma większą od poprzednika pompę hydrauliczną o wydatku 63 l/min (TD5 47 l/min), natomiast za dopłatą możemy wybrać pompę 82 l/min. Nowe ciągniki New Holland mają teraz fabryczną możliwość zamontowania przedniego TUZ i WOM. Standardowo ciągniki wyposażone są w amortyzowany fotel, okno dachowe oraz klimatyzację. Rozstaw osi wynosi teraz 2,35 m, co przy odpowiednim dociążeniu maszyny pozwala na pracę z większymi narzędziami. Mocniejszy jest też podnośnik, którego udźwig wynosi 4400 kg.
Nowe T5S produkowane są w fabryce w Turcji i pojawią się u dealerów w grudniu.