Modele wyposażono w silnik FPT o pojemności 6,7 l, które mogą wygenerować do 260 KM mocy maksymalnej, a z wykorzystaniem funkcji Power Boost nawet 270 KM. Z pakietu dodatkowej mocy można skorzystać także podczas jazdy na biegu wstecznym. Silnik spełnia normę Stage IV, dzięki zastosowaniu technologii oczyszczania spalin HI-eSCR.
Kilku zmian dokonano w kabinie. Na pierwszy rzut oka dostrzec można panoramiczną litą szybę przednią. W standardzie w ciągnikach CVT zamontowane są fotele z amortyzacją drgań i z systemem ich dynamicznego tłumienia. Ułatwieniem w pracy jest nowoczesne oparcie z przesuwnym zagłówkiem.
W terminalu S-Tech 700 wprowadzono nowy system konfiguracji zaworów hydraulicznych i funkcję ISOBUS klasy III, umożliwiającą automatyczne sterowanie prędkością jazdy czy wysokością podnośnika w zależności od obciążenia współpracującej maszyny. Poza tym zastosowano nowy regulator czułości pracy przekładni, co pozwala dostosować jej pracę do wymagań traktorzysty.
Podczas prac polowych z pewnością przyda się system zarządzania na uwrociach (HMC) Easy Tronic, odciążający traktorzystę od wykonywania monotonnych czynności. Standardowy pakiet oświetlenia zawiera 12 reflektorów roboczych LED, natomiast w opcji dostępne są dodatkowe 4 lampy. Producent informuje, że okres międzyserwisowy dla nowych ciągników z serii CVT wynosi 600 godzin pracy. beb
Fot. firmowe