Seria traktorów Magnum rozrasta się. Koncern CNH wprowadza na runek model Magnum 380 o mocy maksymalnej 435 KM.
Sercem ciągnika jest nowy silnik Cursor 9 produkcji FPT o pojemności 8,7 litra. Sześciocylindrowa jednostka napędowa wyposażona jest w system Hi-eSCR, dzięki czemu spełnia normy emisji spalin Tier IV Fainal.
W nowych modelach użytkownik może wybrać dwa warianty przekładni–Full Power Shift i bezstopniową CVX.Przekładnia CVX wyposażona jest w 4 zakresy mechaniczne, co zapewnia wyższą sprawność układu. Prędkość́ maksymalna 50 km/h osiągana jest przy zredukowanych do 1400 obr./min.
Zmiany w nowym Magnum widać gołym okiem. Modernizacji podano dach kabiny montując w nim szereg lamp LED, dzięki czemu traktorzysta ma oświetloną całą przestrzeń wokół ciągnika. Jest to bardzo istotne zwłaszcza w czasie pracy z szerokimi maszynami. Zmieniono także położenie filtra powietrza, który teraz znajduje się z lewej strony przy słupku kabiny.
Sam kabina także uległa modernizacji. Zadbano o detale czyniące długa pracę przyjemną i komfortową. Siedzisko jest teraz nie tylko ogrzewane, ale także wentylowane. Poziom hałasu w kabinie nie przekracza 67 dB.
Dodatkowo ciągniki serii Magnum mogą być fabrycznie wyposażone w gąsienicowy układ jezdny na tylnej osi o nazwie Rowtrac.