
Nowy, ale jakby znany, bo dizajn został ten sam.Poza tym zmieniło się wszystko To ciągnik nowej ery dla Zetora, ale ery jakiej jeszcze my – rolnicy nie znamy u Czechów, no to niby ten sam ciągnik, ale nie ten sam.
Po pierwsze silnik w Zetorze 6
171 koni mechanicznych w Zetorze 6170 generuje 4,1-litrowy, 4-cylindrowy Deutz. Mocy tu nie brakuje, a że Czesi lubią też dobre momenty, to tego obrotowego tu nie brakuje – 699 Nm.
Przekładnia Zetora 6
Biegów też nie zabraknie, bo zastosowano tu przekładnię ZF 16 powershift. Sumarycznie z pełzającymi znajdziemy tu 54 biegi, ale tak zwyczajnie 30 do przodu i 15 do tyłu. Rozpędzić się możemy do 40 km/h.
Kabina Zetora 6
Tu trzeba powiedzieć wprost – Czesi postarali się. I to zaskakująco postarali, bo wnętrze nowego Zetora robi wrażenie. Jest dobrze, a nawet wygodnie. Podłokietnik, bardzo (podkreślam to słowo) przyjemne dźwignie do sterowania funkcjami i dźwignia przekładni i kierownica.
Poza tym ekrany do nawigacji i całkiem miłe uczucie obcowania z czymś, co niby znamy, ale jest nowe. Czy to wystarczy Zetorowi by podbić rynek?
No i ta cena. O niej dowiecie się z naszego filmu, bo cena nas też zaskoczyła. Więcej ciekawostek w filmie.