
Umowa przewiduje także współpracę przy sprzedaży, dystrybucji i marketingu środków smarowych produkowanych przez Lotos Oil, na rynku krajowym i rynkach zagranicznych, na których działa Ursus. Pozwoli to na promocję polskich produktów nawet na Czarnym Lądzie, gdzie od kilku lat intensywnie działa producent ciągników z Lublina. Poza tym produkty Ursusa docierają do klientów w kraju i na świecie, w tym do Czech, Belgii, Holandii czy Pakistanu. Warto pamiętać, że z 1,5 mln ciągników wykorzystywanych obecnie w Polsce, prawie połowa, tj. ok. 700 tys. to ciągniki marki Ursus, więc rynek zbytu jest duży.

Oleje Lotos Oil zapewniają bezpieczeństwo maszyn rolniczych, co przyczyni się do zmniejszenia zużycia paliwa oraz wydłużenia okresów między wymianami oleju. Jak informuje firma Lotos podpisana umowa o współpracy z firmą Ursus może być traktowana jako element realizacji strategii trwałego i stabilnego rozwoju, budowy partnerstwa i wzmocnienia polityki sprzedażowej produktów.
ks
Fot. firmowe