
Przekładnia Auto Command umożliwia wybór spośród trzech trybów pracy rewersu. To pozwala dopasować maszynę do różnych warunków pracy. W trybie niskiej dynamiki pracy przekładnia umożliwia delikatną zmianę kierunku jazdy, co sprawdza się w transporcie lub pracy na śliskim terenie. Standardowe ustawienie jest przeznaczone do tradycyjnych prac polowych, a wybór trybu dynamicznego wpływa na natychmiastową reakcję przekładni, co docenią użytkownicy ładowaczy czołowych. W nowym ciągniku New Holland zainstalował 4-cylindrowy silnik NEF o pojemności skokowej 4,5 l. Jednostka rozwija moc maksymalną od 110 do 140 KM. To o 20 KM więcej, niż w dotychczas największym modelu serii T5.120 ElectroCommand. Silnik NEF ma układ Hi-ESCR2, dzięki czemu spełnia wymogi normy emisji spalin Stage V.
New Holland poszerzył również grono traktorów wyższej serii, do którego doszedł sześciocylindrowy model T6.180 o mocy maksymalnej 175 KM. Do wersji dostępnej ze skrzynią Electro Command, dołączyły modele z półautomatyczną skrzynią Dynamic Command i bezstopniową Auto Command.