Kabina/ergonomia: sześć słupków, nieco przestarzała, ciemne materiały, dość wąska (1,42 × 1,11 m). Nie najlepsze wykonanie – niestaranne spawy. Twarde plastiki, ale wygodne wejście z szerokimi stopniami. Fotel mechaniczny, bez podłokietników, brak fotela dla pasażera. Duży szyberdach, niestety – nieszczelny. Widoczność przeciętna. Dużo mechanicznych dźwigni blisko siebie, z wyraźnymi oznaczeniami. Głośny – od 84 do 89 db(A).
Silnik: moc na WOM 67 kW/91 KM. Pomiar został przerwany, nastąpił poślizg sprzęgła WOM. Mechaniczna dźwignia gazu ręcznego obok kolumny kierowniczej nie utrzymuje zadanych obrotów. Po ustawieniu obrotów na gazie ręcznym ciężko pracuje pedał gazu. Silnik dobrze reaguje na gaz. Na obrotach postojowych słuchać stuki w przekładni.
Przekładnia: mechaniczna – 2 grupy, 4 biegi i reduktor. Bieg wsteczny na głównej dźwigni, brak dźwigni rewersu (oznaczenie R leży między biegiem 1. i 2.). Nielogiczne rozmieszczenie biegów (1., 2., 4. na dole, R i 3. do góry). Wszystkie włączają się dość opornie (ciągnik prawie nowy, niedotarty) – nawet z przegazowaniem i dwukrotnym wciśnięciem sprzęgła. Niepoprawne stopniowanie: biegi 2....
Jesteś w strefie Premium
StoryEditor
Test ciągników 100 KM: Belarus 922.4
Belarus 922.4 to w pełni mechaniczny ciągnik. Punkty zdobywa za niską cenę.