Kabina/ergonomia: nowoczesna, z czterema słupkami, dużo miejsca (1,44 × 1,44 m). Z tyłu przestrzeń ograniczona przez elementy wentylacji, dlatego nie można daleko odsunąć fotela, traktorzyści o wzroście powyżej 1,80 m mają mało miejsca. Fotel pneumatyczny, składany fotel pasażera. Dobre wejście z lewej strony, z prawej możliwe. Dobra widoczność. Szyba zachodzi wysoko na dach, można ją otwierać, jest także okno dachowe. Widoczność do tyłu i na dół ogranicza belka poprzeczna, od góry elementy wentylacji. Kierownica i deska rozdzielcza odchylają się po wciśnięciu pedału. Elementy obsługowe logicznie rozmieszczone.
Silnik: czterocylindrowy Perkins jest mocny (maks. na WOM 76 kW/103 KM) i oszczędny (266 gkW/h). Wyróżnia go wysoki moment obrotowy. Landini ma filtr cząstek stałych, który wymaga okresowej regeneracji – traktorzysta może przeprowadzić ją sam wciskając przycisk. Pedał gazu ciasno umieszczony między pedałem hamulca i prawą konsolą. Gaz ręczny ma bardzo dobrą lokalizację, ale trudno go obsługiwać.
Przekładnia: dużo biegów, 3 grupy i przekładnia pełzająca, 4 biegi i przełożenia pod obciążeniem (tylko do przodu). Łączni...
Jesteś w strefie Premium
StoryEditor
Test ciągników 100 KM: Landini 5–110H
Mocny silnik, niskie spalanie i komfortowa przekładnia. Landini zrobił bardzo dobre wrażenie.