Kabina/ergonomia: solidna, dobrze wykonana i przestronna z sześcioma słupkami, niezbyt duża (1,46 × 1,28 m). Słupki środkowe przesunięte, dobra widoczność i wygodne wsiadanie. Otwarte drzwi mocno wystają. Zamykanie bez uwag, uchwyt dość daleko od traktorzysty. W opcji dostępna szyba zachodząca wysoko na dach. Składany fotel pasażera nie zabiera miejsca w kabinie. Obsługa prosta i przejrzysta, wszystkie najważniejsze informacje na konsoli centralnej. MF jest najcichszy w teście. Podłoga w kabinie nie jest płaska.
Silnik: jedyny w teście z trzema cylindrami – wyraźnie to słychać. Maksymalny moment obrotowy najniższy w teście. Moc maksymalna na WOM wynosi 61 kW/83 KM, a spalanie 288 g/kWh – to średnie wyniki dla testowanej grupy. Konieczne AdBlue. Na prawej konsoli jest dobry gaz ręczny i pamięć obrotów silnika.
Przekładnia: Dyna Synchroschift ma 6 biegów i dwie grupy (L i H), co daje 12/12 biegów. Stopniowanie biegów było wystarczające, przełączenie bez uwag. Przycisk sprzęgła na dźwigni zmiany biegów działa bardzo miękko, nawet lepiej niż pedał sprzęgła. Do prac polowych jest sześć biegów. Może to być niewystarczające zwłaszcza, że ...
Jesteś w strefie Premium
StoryEditor
Test ciągników 100 KM: Massey Ferguson 4709
Massey Ferguson zdobywa punkty za dobre wykonanie, EHR
i rewers. Przekładnia powinna mieć więcej przełożeń.