Kabina/ergonomia: wykonana w starym stylu, ma sześć słupków i sporo miejsca (1,40 × 1,35 m). Dominują brązowe plastiki. Wejście z obu stron dzięki dużym stopniom wygodne, z prawej utrudnia dźwignia zmiany biegów. Otwarte drzwi wystają bardzo mocno (83 cm). Fotel mechaniczny (pneumatyczny w opcji), nie ma fotela dla pasażera. Kierownica odchyla się, trudno ją zablokować w wybranej pozycji. Wygodne otwieranie tylnej szyby, dobra widoczność (do tyłu ogranicza ją silnik wycieraczki). Tym jest dość głośny, mocno hałasuje przekładnia. Elementy obsługowe na dobrym miejscu.
Silnik: jednostka Doosan przekazuje na WOM maksymalnie 62 kW/83 KM, a spalanie wynosi 297 g/KWh – to o 11 g/kWh więcej niż średnia. Oprócz ON trzeba tankować także AdBlue. Silnik zdobywa punkty za wysoki moment obrotowy i szeroki zakres stałej mocy. Podobał nam się pedał gazu, tak samo gaz ręczny. Brakuje pamięci obrotów silnika.
Przekładnia: przekładnia z rewersem ma 4 grupy (C, L, M, H), 4 biegi główne i dwa zmieniane pod obciążeniem (32/32). Do pracy w polu jest 10 przełożeń. Dźwignia zmiany biegów jest dość długa. Nie ma na niej przycisku obsługi sprzęgła. Zmiana przeł...
Jesteś w strefie Premium
StoryEditor
Test ciągników 100 KM: Tym T1054
Traktor Tym T1054 wyróżnia się przydatnymi detalami. Wyniki
z hamowni mieszczą się w środkowym przedziale.