Kabina/ergonomia: nowoczesny wygląd, cztery słupki (1,40 × 1,35 m). W niektórych miejscach wykonanie mogłoby być lepsze. Wejście z lewej bez zastrzeżeń, podobnie z prawej. Siedzenie pasażera składane, wystarczająca ilość miejsca dla drugiej osoby. Fotel mechaniczny, wygodna pozycja za kierownicą. Niektóre dźwignie i włączniki są umieszczone nielogicznie. Widoczność na boki dobra, masywne tylne słupki ograniczają widoczność. Do przodu ogranicza ją szeroka maska i deska rozdzielcza. Najgłośniejszy ciągnik pod obciążeniem – w kabinie 85 db(A).
Silnik: podczas zapalania należy jednocześnie wcisnąć kluczyk – trzeba o tym pamiętać. Silnik dostarcza na WOM maksymalnie 71 kW/97 KM, wysoki moment obrotowy 404 Nm. Spalanie 299 g/kWh jest o 10% wyższe od najoszczędniejszego ciągnika w teście. Bardzo dobry pedał gazu, gaz ręczny nieudany: trzeba się mocno wychylać, aby do niego sięgnąć.
Przekładnia: traktorzysta otoczony jest dużymi dźwigniami: z lewej strony przy kierownicy jest nie najlepiej działająca dźwignia rewersu, z prawej strony fotela dźwignia zmiany grup (pełzająca, L, H), dźwignia zmiany biegów 1–4 i reduktor, co d...
Jesteś w strefie Premium
StoryEditor
Test ciągników 100 KM: Ursus 11054
Ursus 11054 zdobywa punkty za udźwig, hydraulikę i cenę. Wyniki pomiarów i komfort są poniżej średniej.*