
Dodajmy, że ogumienie Continental będzie dostępne w dodatkowych opcjach wyposażenia ciągników kompaktowych i sadowniczych. Wprowadzenie nowych opon do fabrycznego montażu w maszynach Valtra poprzedziły wspólne testy terenowe.
– Opony w ciągnikach rolniczych poddawane są próbom wytrzymałości przy każdym uruchomieniu silnika. W naszej nowoczesnej fabryce w Lousado opracowaliśmy nowy typ nylonowego karkasu, który zapewnia ich wyjątkową trwałość – mówi Marcin Cywiński, menedżer ds. sprzedaży opon specjalistycznych w Continental Opony Polska.
Wszystkie opony rolnicze marki Continental produkowane są w nowej fabryce w Lousado w Portugalii. Jest to jeden z najnowocześniejszych zakładów, do którego przylega też ośrodek badawczo-rozwojowy, gdzie toczą się prace nad nowymi produktami, które są trwalsze, bardziej wydajne, mniej szkodliwe dla upraw i zapewniają wysoki komfort pracy.
W 2017 roku wartość sprzedaży wygenerowanej przez pięć działów firmy: Podwozi i Bezpieczeństwa, Wnętrz Pojazdów, Układów Napędowych, Opon oraz Conti Tech wyniosła 44 mld euro. Firma Continental zatrudnia obecnie ponad 243 000 pracowników w 60 krajach. Obecnie Dział Opon obejmuje 24 zakłady produkcyjne i rozwojowe zlokalizowane na całym świecie. Szeroka oferta produktowa i nieustanne inwestycje w badania i rozwój znacząco przyczyniają się do rozwoju wydajnej kosztowo i przyjaznej dla środowiska naturalnego mobilności. Jako jeden z czołowych producentów opon na świecie, zatrudniający około 54 000 pracowników Dział Opon osiągnął w 2017 roku sprzedaż o wartości 11,3 mld euro.