
Crystal ma skrzynię w wariancie Eco (własnej produkcji) o zakresie 30/30. Jest to 5-stopniowa skrzynia biegów z automatycznym 3-stopniowym PowerShift i elektrohydraulicznym rewerserem PoweShuttle, który umożliwia zmianę kierunku jazdy bez konieczności wchodzenia na pedał sprzęgła i zmianę biegów. Przekładnia pracuje z ekonomiczną prędkością obrotową 1750 obr./min przy prędkościach maksymalnych 40 km/h. W najbardziej powszechnym zakresie prędkości 4-12 km/h maszyna ma 13 biegów.
Równe obciążenie zawieszenia trzypunktowego i maksymalną siłę podnoszenia wynoszącą 8,5 t zapewniają dwa pomocnicze cylindry. Crystal ma cztero-sekcyjny przełącznik pomocniczy, który jest sterowany elektronicznie. 6-kolumnowa kabina jest resorowana. Poza tym jest osadzona o 10 cm wyżej, co poprawia widok z kabiny. Operator może liczyć na komfortową pracę dzięki panelowi wielofunkcyjnemu ze systemem sterowania w kabinie, nowej desce rozdzielczej, panoramicznym lusterkom lub wbudowanemu oknu dachowemu, które służy do wentylacji w kabinie, a także poprawia widoczność ładunków podniesionych podczas pracy z ładowaczem czołowym. Maszyna może być również wyposażona w osiem diod LED oświetlających powierzchnię roboczą wokół ciągnika. Standardowym wyposażeniem zmodernizowanego Crystala jest klimatyzacja i radio.
Nowe Crystale są wyposażane w bardziej wyrafinowany układ hamulcowy. Tylne są uruchamiane pneumatycznie, a przednia oś jest hydraulicznie hamowana. Rezultatem jest większe bezpieczeństwo maszyny w obszarze hamowania. Objętość zbiornika paliwa ciągnika wynosi 300 litrów a zbiornika AdBlue ma 32 l.