Do wyposażenia dodatkowego należy także rewers Powershuttle, który umożliwia zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła. Tylny TUZ z dodatkowym siłownikiem ma udźwig wynoszący 3000 kg. Nowe modele Farmall A wyposażono w niezależny, 6-wypustowy WOM z prędkością 540. Opcjonalnie oferowany jest WOM z biegami 540/540E i WOM zsynchronizowany z prędkością jazdy z biegami 540/540E.
4-słupkowa kabina z płaską podłogą może się pochwalić przeszkloną powierzchnią równą 5 m2, zapewniającą dobrą widoczność w każdym kierunku. Ma ona konstrukcję ochronną zabezpieczającą przed spadającymi przedmiotami (FOPS) i zabezpieczenie przed zapyleniem kategorii 2. Interesującym wyposażeniem kabiny jest panoramiczne okno dachowe, które ułatwia pracę ładowaczem czołowym, a po otwarciu zapewnia dodatkową wentylację. Kabina ma w wyposażeniu monolityczną szybę tylną, którą można wychylić niemal pod kątem 90°, dwa przednie i dwa tylne reflektory robocze, dwa szerokokątne lusterka zewnętrzne i obrotowe światło pulsacyjne.
Wchodzenie do kabiny ułatwiają duże, antypoślizgowe stopnie, ergonomicznie umieszczone poręcze i szeroko otwierane drzwi. Pochylana kolumna kierownicy, ergonomiczny układ elementów sterowania i gama foteli poprawia komfort siedzenia w ciągniku. Wyposażenie ciągników obejmuje również radio z łącznością Bluetooth.
Standardowy układ klimatyzacji pozwala chronić wnętrze kabiny przed zanieczyszczeniami przy zamkniętych drzwiach i oknach. Seryjnie montowany w dachu kabiny układ grzewczy z regulowanymi otworami wylotowymi dba o komfort w miejscu pracy operatora. Pełna klimatyzacja jest dostępna opcjonalnie.
fot. firmowe