– Idea wódki Wyjebongo powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych. Wyjebongo to skrótowy zapis filozofii życia opartej o luz i dystans, także do siebie. Nowa wódka o 40% zawartości alkoholu bazuje na innowacyjnej recepturze. Łączy w sobie dwie technologie - rektyfikacji, służącą głównie do produkcji wódki oraz destylacji, która służy do produkcji okowit i whisky. Wyjebongo to wódka mocna, ale poprzez połączenie z destylatem i aromatem marakui zyskuje przyjemny dla podniebienia smak – mówi Janusz Palikot, właściciel Alembik Polska i pomysłodawca wódki Wyjebongo.
Wejściu na rynek Wyjebongo towarzyszy konkurs dla pełnoletnich pod nazwą „Zrób się na Wyjebongo”, w którym do wygrania będą czapki z unikalnym wzorem.
Wódka Wyjebongo o smaku marakui jest dostępna wyłącznie w sieci partnerskiej Żabka oraz na www.browar-tenczynek.pl. Rekomendowana cena detaliczna za butelkę 500 ml w Żabce to 69,90 zł.
Źródło: portalspożywczy.pl
Fot. mate. prasowe