StoryEditor

Przegląd posezonowy z John Deere

Aby maszyna pracowała niezawodnie przez długie lata trzeba o nią należycie dbać. Dla klientów marki John Deere przygotowanie sprzętu do kolejnego sezonu to nic trudnego.
29.11.2017., 14:11h
Producent oferuje teraz specjalne akcje serwisowe o nazwie Expert Check. Po zakończonym sezonie agrotechnicznym, aby maszyna była gotowa na najróżniejsze wyzwanie w kolejnym okresie prac polowych trzeba jej poświecić przysłowiową chwilkę. Nie ma nic bardziej frustrującego, jeśli jest praca w polu do wykonania, a maszyna jest niesprawna. Pamiętajmy, że sprzęt niestety zawsze się psuje... podczas roboty. Dlatego, aby zminimalizować ewentualną możliwość wystąpienia awarii w czasie pracy warto skorzystać z oferty John Deere i zawczasu przygotować maszynę do nadchodzącego sezonu.

Przegląd Expert Check wykonywany jest przez wykwalifikowanych serwisantów i obejmuje ciągniki, sieczkarnie, kombajny i samojezdne opryskiwacze z logo skaczącego jelonka. W pierwszej kolejności eksperci przeprowadzają z właścicielem i operatorem wywiad odnośnie historii awarii i napraw sprzętu. Dokonywane są także oględziny wzrokowe w poszukiwaniu ewentualnych mechanicznych uszkodzeń. Sporządzana jest także dokumentacja fotograficzna.
Kolejnym krokiem jest już ocena praktycznej przydatności poszczególnych podzespołów i części. Przykładowo w ciągniku sprawdzanych jest 40 punktów, a w przypadku kombajnów zbożowych jest aż 180 detali do zweryfikowania.

Eksperci z John Deere wykorzystując nowoczesne narzędzia diagnostyczne sprawdzają główne elementy maszyny, takie jak silnik, przekładnie, układ hydrauliczny czy elektryczny. W połączeniu z długoletnim doświadczeniem serwisantów i nowoczesnym sprzętem diagnostycznym w krótkim czasie uzyskujemy pełen obraz o kondycji naszego ciągnika czy kombajnu. Dodatkowym atutem jest wygenerowana lista części zamiennych jakie należy wymienić oraz zakres prac serwisowych potrzebnych do wymiany detali. Kolejną zachętą dla klientów, by korzystali z Expert Check jest udzielany rabat na części zamienne i usługi serwisowe.

W ramach programu Expert Check, klient otrzymuje także atrakcyjną ofertę wznowienia licencji systemu telematycznego JDLink lub doposażenia maszyny w taki system, jeśli jeszcze go nie posiada.

Celem takiego działania jest zapewnienie wsparcia klientom za pomocą narzędzi zdalnej diagnostyki (Service ADVISOR Remote) oraz dzięki zdalnemu dostępowi do wyświetlacza traktora (RDA- Remote Display Access). Jeśli spotka nas nieszczęśliwy zbieg okoliczności i maszyna zawiedzie lub operator będzie miał problem z jej konfiguracją, technik serwisu będzie w stanie precyzyjnie i na odległość zlokalizować przyczynę problemu i rozwiązać go zdalnie lub dotrzeć na miejsce przygotowanym i zaopatrzonym niezbędne do naprawy części.

oprac. pt
Fot firmowe
Pawel Twardowski
Autor Artykułu:Pawel Twardowski
Pozostałe artykuły tego autora
Masz pytanie lub temat?Napisz do autora
POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ
22. listopad 2024 04:03