Pojawią się także charakterystyczne elementy i kolorystyka, mająca nawiązywać do pól uprawnych. Poszczególne gatunki nasion będą opatrzone nowymi piktogramami w odrębnych kolorach. Zmiana wizerunku będzie dotyczyć wszystkich materiałów informacyjnych i promocyjnych firmy oraz oznaczeń produktów.
Firma zapowiada dalszy rozwój swoich produktów w oparciu na własnym doświadczeniu, co oznaczać ma napływ nowych odmian kukurydzy i roślin oleistych na rynek nasion. Euralis na polskim rynku działa w segmencie nasion kukurydzy (35 odmian), rzepaku (15 odmian) i słonecznika (2 odmiany). Pozostałą ofertę w innych krajach stanowią odmiany soi, oraz sorga. Obecnie firma zatrudnia 1200 osób w 15 krajach w ramach 11 spółek. Siedziba firmy mieści się we Francji, a 75% sprzedaży nasion odbywa się na rynkach zagranicznych. Obrót firmy podwoił się w ciągu ostatnich 5 lat.
jd, fot. firmowe