Premiera nowych maszyn już niebawem. Na początek będą dostępne dwa modele:
- Avant 860i z silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem Common Rail Kohler KDI 1903 TCR 42 kW / 57 KM, zgodny z normą EU Stage V i US Tier 4 final.
- Avant 850 z silnikiem wysokoprężnym Kubota V2403 36 kW / 49 KM, przeznaczony na rynki poza zakresem norm emisji spalin EU Stage V i US Tier 4 Final.
Przekładnia hydrostatyczna z hydraulicznym silnikiem napędowym na każdym kole wraz z dwoma zakresami prędkości jazdy jest znaną cechą kompaktowych ładowarek Avant. Maksymalna prędkość jazdy serii 800 wynosi 30 km/h, a pomocniczy przepływ oleju hydraulicznego do osprzętu dostarcza nawet 80 l/min.
Teleskopowy wysięgnik ładowarki jest standardowym wyposażeniem również serii 800. Wysięgnik wysuwa się i chowa hydraulicznie o 825 mm i daje maksymalną wysokość podnoszenia 3,5 m do sworznia zawiasu. Umożliwia to załadunek na ciężarówki o wysokich bokach czy wozu paszowego. Hydrauliczny system samopoziomowania automatycznie utrzymuje poziom ładunku podczas podnoszenia i opuszczania wysięgnika.
Seria 800 jest wyposażona w system szybkiego mocowania Avant do załączników - inne systemy, takie jak Euro 3, będą dostępne jako opcja. Węże hydrauliczne osprzętu są połączone z wielozłączem, co umożliwia łatwe łączenie jednym ruchem ręki - w każdych warunkach.
Avant serii 800 ma standardowo certyfikowaną otwartą kabinę z konstrukcją ROPS / FOPS, a dodatkowo opcjonalnie dostępna jest zamknięta kabina ogrzewana. Ta kabina DLX jest montowana na podwoziu ładowarki z uchwytami antywibracyjnymi, co jak podkreśla producent zapewnia izolację hałasu i wibracji. Wydajne ogrzewanie i wentylacja oraz duże okna dodatkowo zwiększają łatwość obsługi. Kabina DLX może być również wyposażona w klimatyzację.